بلاگ نویسی در نیلو بلاگ

ساخت وبلاگ

لباس های سفید هم عایق حرارتی و هم شناور را فراهم می کنند. بسیاری از شناگران فاقد شنا در پا هستند. لباس مجلسی چگالی را کاهش می دهد و بنابراین شنا را بهبود می بخشد. با جذب مقداری از آب اطراف ، عایق ایجاد می کند و سپس در تماس مستقیم با پوست گرم می شود. لباس ضد آب برای کسانی که برای مدت طولانی در آب سرد شنا می کنند انتخاب معمول است ، زیرا حساسیت به هیپوترمی را کاهش می دهد.

سایت بازی انفجار

برخی افراد هنگام شنا انتخاب می کنند که از هیچ لباسی استفاده نکنند. این به عنوان فرو بردن لاغر شناخته می شود. در برخی از کشورهای اروپایی استخرهای عمومی جلسات طبیعت گردی را برای شنای بدون لباس برگزار می کنند و بسیاری از کشورها دارای سواحل طبیعت گردی هستند که در آن می توان برهنه شنا کرد. شنیدن برهنه در دریا در تمام سواحل انگلستان قانونی است. برای مردان معمول بود که در اوایل قرن بیستم در محیط عمومی شنا کنند. امروزه ، غوطه ور شدن لاغر می تواند یک فعالیت سرکش یا صرفاً یک کار غیر عادی باشد.

تجهیزات جانبی
شاخه های گوش می توانند مانع از ورود آب به گوش شوند.
بندهای بینی می توانند از ورود آب به داخل بینی جلوگیری کنند. با این حال ، این به طور کلی فقط برای شنای همزمان استفاده می شود. استفاده از گیره های بینی در شنای رقابتی می تواند یک ضرر باشد ، بنابراین بسیاری از شناگران رقابتی ترجیح می دهند از آن استفاده نکنند. به همین دلیل است که کلیپ های بینی در درجه اول برای شنای همزمان و شنای تفریحی مورد استفاده قرار می گیرند.
عینک از چشم در برابر آب کلر محافظت می کند و دید زیر آب را بهبود می بخشد. عینک های رنگی از چشم ها در برابر نور خورشید که از پایین استخر منعکس می شوند محافظت می کنند.
کلاه های شنا بدن را روان نگه می دارند و از مو در برابر آب کلر محافظت می کنند ، هرچند کاملاً ضد آب نیستند.
از کی کی بورد برای بلند نگه داشتن بالاتنه در هنگام ورزش پایین تنه استفاده می شود.
از شناورهای کششی برای شناور نگه داشتن قسمت تحتانی بدن هنگام ورزش در قسمت بالاتنه استفاده می شود.
از شنا برای بلند کردن ضربه و بهبود تکنیک و سرعت استفاده می شود. باله ها همچنین عضلات ساق پا را ایجاد می کنند.
از پارچه های دستی برای افزایش مقاومت در حین حرکت بازوها ، با هدف بهبود تکنیک و قدرت استفاده می شود.
پارچه های انگشتی اثر مشابهی با دسته های دست و پا دارند اما به دلیل اندازه کوچکتر مقاومت کمتری ایجاد می کنند. آنها همچنین به بهبود "صید" شناگران در آب کمک می کنند.
از اسنورکل برای کمک به بهبود و حفظ موقعیت مناسب سر در آب استفاده می شود. برخی ممکن است در حین فیزیوتراپی از آنها استفاده کنند.
از رشته فرنگی استخر برای شناور نگه داشتن کاربر در طول زمان در آب استفاده می شود.
فنس و تجهیزات ایمنی در استخرهای عمومی و شرایط منطقه بندی در بیشتر استخرهای مسکونی در ایالات متحده اجباری است.
Parachutes شنا در تمرینات رقابتی مورد استفاده قرار می گیرد ، و عنصر مقاومت در آب را به ورزشکاران کمک می کند تا قدرت حرکات مرکزی را افزایش دهند.
بازوبندهای بادی کمک شنا هستند که برای ایجاد شنا در شناگر طراحی شده اند و به شناور کمک می کند.

بلاگ نویسی در نیلو بلاگ...
ما را در سایت بلاگ نویسی در نیلو بلاگ دنبال می کنید

برچسب : سایت بازی انفجار, نویسنده : ناشناس kenzo12 بازدید : 140 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 20:43